тел.:02 978 89 19     032 30 64 64

 СОФИЯ  УЛ."Кап. Д.СПИСАРЕВСКИ" 28         ПЛОВДИВ  УЛ."ЦАР СИМЕОН" 66

Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut.

ABOUT US

Лубрикантът е олово-заместваща концентрирана добавкa, разработена с цел намаляване износването на клапаните и техните легла при задвижвани от автогаз (LPG), метан (CNG) и бензин автомобили.

Доказаната формула на течността съдържа също комбинация от добавки, които почистват инжекторите и горивните системи (когато течността се добавя към бензина), увеличава ефикасността на горивото и намалява вредните емисии. Лубрикантът не уврежда и не нарушава работата на катализаторите и ламбда сондите. Лубрикантът  ( Valve Saver Fluid) е от първа необходимост при задвижвани от автогаз (LPG), метан (CNG) и бензин автомобили и може да бъде впръскван директно в двигателя с помощта на "Система за Автоматично Смазване". Лубрикантът почиствa, смазва и охлажда горния цилиндър и главата, създавайки същевременно защитен и охлаждащ слой между клапаните и техните легла.

СИСТЕМИ ЗА ПРЕДПАЗВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ

ПРЕДСТАВЯНЕ

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ОМАСЛИТЕЛНИТЕ СИСТЕМИ, КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ЗА ТЯХ, КАК ... ДЕЙСТЯАТ

КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ . . .

Отговорът на този въпрос безспорно е един от най-съществените при решението дали да конвертираме своя автомобил. Основата на всеки страх е липсата на информация. Най-честите опасения са свързани с това, че системата съдържа съдове под налягане. Резервоарите за пропан-бутан и метан (бутилките за АГУ) се констроират и изпитват да издържат на условия сериозно надвишаващи експлоатационните. Като пример за това, може да се посочи, че според изискванията на сега действащото законодателство, бутилките за втечнен газ се конструират за налягане от 30bar, а експлоатационното не надвизшава 20bar.

Най-очевидната причина е цената на алтернативните горива . Едва ли има някой, на който не му е правило впечетление, минавайки покрай бензиностанцията, че пропан-бутанът е почти два пъти по-евтин от бензина, а метанът – още повече. Като се има предвид и че модерните инжекционни системи гарантират еднакви или много близки стойности на разход между бензина и алтернативното гориво, то ценовото им преимущество става още по-ярко изразено.

БЕЗОПАСНИ ЛИ СА АВТОМОБИЛНИТЕ ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОНИ И УРЕДБИ ?

Отговорът на този въпрос безспорно е един от най-съществените при решението дали да конвертираме своя автомобил. Основата на всеки страх е липсата на информация. Най-честите опасения са свързани с това, че системата съдържа съдове под налягане. Резервоарите за пропан-бутан и метан (бутилките за АГУ) се констроират и изпитват да издържат на условия сериозно надвишаващи експлоатационните. Като пример за това, може да се посочи, че според изискванията на сега действащото законодателство, бутилките за втечнен газ се конструират за налягане от 30bar, а експлоатационното не надвизшава 20bar.

Най-очевидната причина е цената на алтернативните горива . Едва ли има някой, на който не му е правило впечетление, минавайки покрай бензиностанцията, че пропан-бутанът е почти два пъти по-евтин от бензина, а метанът – още повече. Като се има предвид и че модерните инжекционни системи гарантират еднакви или много близки стойности на разход между бензина и алтернативното гориво, то ценовото им преимущество става още по-ярко изразено.

БЕЗОПАСНИ ЛИ СА АВТОМОБИЛНИТЕ ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОНИ И УРЕДБИ ?

Приемущества на системите с алтернативно гориво и тяхната безопасност

ПРИЧИНИ ДА ИЗБЕРЕМ ПРОПАН-БУТАН И МЕТАН ПРЕД КОНВЕНЦИОНАЛНИТЕ ГОРИВА

Приемущества на системите с алтернативно гориво и тяхната безопасност

ПРИЕМУЩЕСТВА НА СИСТЕМИТЕ С АЛТЕРНАТИВНО ГОРИВО И ТЯХНАТА БЕЗОПАСНОСТ

Flash Lube  - Система сбережения клапанов.wmv
 
X

Парола:

Грешна парола