тел.:02 978 89 19     032 30 64 64

 СОФИЯ  УЛ."Кап. Д.СПИСАРЕВСКИ" 28         ПЛОВДИВ  УЛ."ЦАР СИМЕОН" 66

ИЗБОР НА СИСТЕМА

голямо разнообразие и възможности

Главно при избора на система е автомобилът, модела на неговия двигате, броя цилиндри, мощността му, както не на последно място и годината на производство. От това колко е нов даден автомобил не зависи цената, а типа на системата, защото новите автомобили с двигатели с дирекно вприскване SDi не са подходящи за монтаж на система за карбураторни автомобили. Модерните системи за впръскване на газ са високотехнологични продукти, които осигуряват продължителна и безопасна експлоатация. Те използват пропан-бутан или метан като заместител на конвенционалното гориво (бензина). Газовите инжекциони се използват при конвертирането на автомобили с многоточково инжекционно впръскване. Устройството на газовата система е сходно с това на бензиновата, което осигурява перфектната работа на автомобила  при използването на алтернативното гориво.

Различните производители на инжекционни системи на пропан-бутан и метан предлагат множество продукти с различни характеристики, но общия принцип на действие на тези системи е сходен. Ние в БРЦ България предлагаме системи които покриват 99% от произвежданите автомобили.

Стандартните системи са за автомобили до 2000 година чиито двигатели са оборудвани с карбуратори или ендоточкови или двуточкови бензинови системи. В това число спадат и някои автомобили с многоточкова бензинова система при които е възможно  конвертиране  със стандартна система.

ПРИМЕР : Фолксваген, Пасат, 1800кс, година на производство 1996

- Система : BRC standart, редуктор АТ90Е, смесител, предпазен клапан, ECU Samba-електронен превключвател с нивопоказание и функция SAFETY CAR ,мултиклапан по стандарт 67R 01-покриващ новите разпоредби за безопасност на ЕС, резервоар за газ -тороидален(на мястото на резервната гума) или зад седалките цилиндрична при метан, зарядно устройство на бронята с предпазна капачка, свързващи тръбопроводи- медни или стоманени при метан.

Инжекционни системи са за автомобили след 2000 година чиито двигатели са оборудвани многоточкови бензинови системи. В това число спадат и автомобили с турбо, компресори валвтроници.

ПРИМЕР : Фолксваген, Пасат, 1800кс, година на производство 2002

- Система : BRC SEQUENT 24.11, редуктор GENIUS MB1500, предпазен клапан, ECU електронен блок за управление SEQUENT 24.11 , инжекторна рейка с 4 инжектора BRC, сензор за температура и налягане на газта, сензор за температура на охладителната течност, превключвател с индикация за нивото в резервоара, система за предупреждение при неизправност в газовата система и свършването на газта в резервоара, мултиклапан по стандарт 67R 01-покриващ новите разпоредби за безопасност на ЕС, резервоар за газ -тороидален(на мястото на резервната гума) или зад седалките цилиндрична при метан, зарядно устройство на бронята с предпазна капачка, свързващи тръбопроводи- медни или стоманени при метан.

При автомобили с директно впръскване, наприме VW Passat 2.0 FSi системата е SEQUENT SDi, като при нея се изисква допълнителна информация за типа на бензиновия компютър и кода на самия двигател. При тази система с цел предпазване на бензиновата система, инжектори , помпа за високо налягане и сензори се налага използването на специална стратегия за работа. Двигателя в определени режими работи за извесно време на бензин, като през останалото време се използва газ+бензин. За всеки отделен тип двигател има разработен софтуер с които се контролират горивата. Съпоставена със стандартния газов инжекцион тази система има занижен икономичен ефект , но той не е по-малко от 35%.

 
X

Парола:

Грешна парола