тел.:02 978 89 19     032 30 64 64

 СОФИЯ  УЛ."Кап. Д.СПИСАРЕВСКИ" 28         ПЛОВДИВ  УЛ."ЦАР СИМЕОН" 66

Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut.

ABOUT US

РЕДУКТОР ИЗПАРИТЕЛ LPG

Системите с марка BRC Gas Equipment могат да бъдат инсталирани на автомобили с двигатели оборудвани с карбуратори, ендоточкови или многоточкови инжекционни бензинови системи. Всички тези системи покриват нормите за изгорели газове до EURO 2, за постигане на по добри работни характеристики се инсталират Ланбдагаз контролни системи, които в динамичен режим дозират газта и подобряват динамиката  и икономията на гориво. Всички компоненти са сертифицирани по норматива R110. По-долу можете да се запознаете с компонентите на системите.

СИСТЕМИ

ПРЕДСТАВЯНЕ

СЕРВИЗ & ПОДДРЪЖКА

СТАНДАРТНИ ГАЗОВИ СИСТЕМИ ЗА МЕТАН

- Тристпенна редукция на налягането

- Предпазен клапан за свъхналягане в работната камера

- Независими камери на подгряването и газта

- Максимална мощност на захранване до 140кW

КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ . . .

Отговорът на този въпрос безспорно е един от най-съществените при решението дали да конвертираме своя автомобил. Основата на всеки страх е липсата на информация. Най-честите опасения са свързани с това, че системата съдържа съдове под налягане. Резервоарите за пропан-бутан и метан (бутилките за АГУ) се констроират и изпитват да издържат на условия сериозно надвишаващи експлоатационните. Като пример за това, може да се посочи, че според изискванията на сега действащото законодателство, бутилките за втечнен газ се конструират за налягане от 30bar, а експлоатационното не надвизшава 20bar.

Най-очевидната причина е цената на алтернативните горива . Едва ли има някой, на който не му е правило впечетление, минавайки покрай бензиностанцията, че пропан-бутанът е почти два пъти по-евтин от бензина, а метанът – още повече. Като се има предвид и че модерните инжекционни системи гарантират еднакви или много близки стойности на разход между бензина и алтернативното гориво, то ценовото им преимущество става още по-ярко изразено.

БЕЗОПАСНИ ЛИ СА АВТОМОБИЛНИТЕ ГАЗОВИ ИНЖЕКЦИОНИ И УРЕДБИ ?

Приемущества на системите с алтернативно гориво и тяхната безопасност

КЛАПАН CNG

- Спирателен магистрален клапан оборудван с манометър за налягане в бутилката.

Може да бъде обурудван с зареждащ механизъм

МИКСЕРИ CNG

Миксери: смесообразуват газта с въздуха. Различни видове според типа на бензиновата система и мощността на двигателя

СИМУЛАТОР НА БЕНЗИНОВИТЕ ИНЖЕКТОРИ

Симулатор на бензиновите инжектори при работа на системата на метан

- Работна температура -40 °C ÷ 125 °C

 

ВАРИАТОР НА ЗАПАЛВАНЕТО

Електронен микропроцесорен блок за промяна на ъгъла на изпреварване на запалването при работа на автомобила на метан

МУЛТИКЛАПАН EUROPA2

- Mултиклапан за цилиндричен резервоар за метан снабден с  елекромагнитен клапан, клапан за свръх налягане, термостопяем клапан,

скоростен клапан на входа и изхода

- Сертификати:R110

РЕЗЕРВОАР ЗА ГАЗ

Голямо разнообразие на размери:  

- цилиндрични от 30 до 100 л.

- Сертификати:  R110

ПРИЧИНИ ДА ИЗБЕРЕМ ПРОПАН-БУТАН И МЕТАН ПРЕД КОНВЕНЦИОНАЛНИТЕ ГОРИВА

КАК, КОГА, КЪДЕ И КОЛКО  ...

- Автомобилен превключвател газ бензин

- вградена функция SAFETY CAR

- Показание на ниво и/или резерва

- Емулация на сигнали

- Сертификати:  R110

ЕЛЕКТРОНЕН БЛОК ЗА УПРАВЛЕНИЕ CNG

Spot BRC

СЕНЗОР ЗА НАЛЯГАНЕ CNG

Електромеханичен сензор показващ налягането в резервоара

 
X

Парола:

Грешна парола